Technika ozdabiania przedmiotów i nie tylko…

Kurs decoupage krok po kroku? Nie, to tylko (aż?) prezentacja mojej kolejnej pracy!😉 Po małej przerwie postanowiłam powrócić do techniki decoupage, czy też dekupaż, jak w Google wpisują niektóre osoby szukające instrukcji typu „decoupage krok po kroku”. Zauważyłam też, że w Google wpisywane są też inne formy, jak chociażby decupage, dekupage, czy też decupaż. Wróćmy jednak do tematu decoupage i serwetek, a konkretnie nowo ozdobionego przeze mnie pudełka. Wpis ten tradycyjnie nie należy do wpisów z rodzaju „kurs decoupage”, czy też poradników typu „decoupage krok po kroku”. Za jego pomocą chciałam zaprezentować Wam moją kolejną pracę. Może będzie ona dla kogoś inspiracją do własnego unikalnego pomysłu na wykorzystanie do decoupage posiadanych przez Was serwetek papierowych.

Więcej zdjęć możecie jak zwykle obejrzeć klikając na poniższy link.

Comments on: "Kurs decoupage krok po kroku?" (2)

  1. -mamon- said:

    Lubię tę serwetkę, wcale nie łatwo jest ją wykorzystać, tobie jak widzę się udało, pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny -mamon- z Ozdobnika

  2. Bardzo dobrze ta serwetka wpasowała się w to pudełeczko. Bardzo fajny efekt.

Skomentuj

